Tisdag (:

Klockan är 06:32 och jag är redan klar. :)
Idag är det skola, SÅ klart.
Börjar med kemi 8:10 där det antagligen bara blir repetition eftersom vi har prov på fredag.
Efter det äre Biologi, där hade vi läxa och jag känner på mig att han på något sätt kommer förhöra den, annars står han bara där framme och tjötar.
Matte efter det, och där räknar man ju bara ;)
Sen idrott och då skulle vi ha teori ^^
Sen blir det lunch,
efter det Tyska där jag inte har någon aning om vad vi ska göra.
Sen samhällskunskap, där det är tre grupper som ska redovisa, varav min grupp tyvärr är en av dom. Vi får hoppas på det bästa (:
Sen slutar vi klockan fyra ;P
När jag kommer hem blir det en massa plugg, fan vad jag längtar tills alla proven är klara!

ha det fint !
:*

Kommentarer
Postat av: Tobias

Lycka till nu :D

2009-03-19 @ 20:47:11
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Frida

Du har han på g so bad! :O <3

2009-03-19 @ 20:51:29
URL: http://fridatorres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0