Värme. <3

Jobb hela helgen, men det gick fort och det var kul folk där. :)
Igår visade dom även fotboll på atg skärmen. Spanien spelade :D
inte för jag fick se så mkt, men iaf :)
IDag är det iaf måndag, och jag vaknade kvart över 8 av att någon väckte mig med ett sms, tack vännen ! (;
Nu har jag precis ätit frukost , och ska snart ner till hallen för lite träning. :)
Sen får jag fan ta och sola lite, när man ser allt folk i affären, inser man hur jävla lite färg jag har fått :o

Jag är bara tvungen att säga som Friddo, Marilyn är king. :o
jag trodde aldrig jag skulle säga det, men faktiskt :o


Inget slår H.I.M dock. :*

:*


Kommentarer
Postat av: hanna

sv: Nej, rackarns! Jag får ta räkmackan nästa gång! <3

2009-06-29 @ 18:08:15
URL: http://sweetparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0