Sunny day, as always :*

Idag var jag ledig, som hela sommarlovet. Men imorgon börjar jag jobba igen , och får kanske t.om mitt schema för i sommar? ^^
Idag gymmade jag på förmiddagen, ganska tidigt, elva något tror jag . Klockan där nere var sönder och stog på 5 minuter i 6. Hah ^^
Efter tio minuter var det bara jag kvar där ><
Sjukt varmt var det där, så inte konstigt ingen annan tränade ;)
Sen cyklade jag hem och chillade lite, sen åkte jag ner och badade, första doppet för iår, sjukt chill :)
Sen in till staden, åkte kapitän, Yeah.
Sen donken, och omg, deras sallad är god! :D
Sen hem och kolla på U21.
FAN vad nära det var! Sverige var fan värda att komma till final !
Det var min dag idag..
Inte intressant någonstans, men nu vet ni :)
Jobb imorgon, och antagligen inget bloggande, men vem vet, jag kanske lägger in något om jag vaknar tidigt? ;)
Ha det fint,
:*

Kommentarer
Postat av: Frida

de va som fan :o

baaaad info föfan! men lika illa med hundvalpar som katter.. Faktiskt.. :o <3

2009-06-29 @ 09:09:35
URL: http://fridatorres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0