Skolavslutning 09

På förmiddagen var vi i sparbankshallen, på den vanliga avslutningen.
Stipendieutdelning,dans och sång och ja, allt sånt där :)
blev lite förvånad att man skulle sjunga nationalsången där? :S
Iaf, Go the distance blev min nya favoritlåt efter det.

På eftermiddagen kom Moa och hämtade upp mig. Sen var det klassfest i stan:)
Alla utom typ fem var där, och det blev lyckat. Sjukt roligt att för första gången umgås med alla :)
Sista gången man träffar några på ett år också, lite sorgligt "/
Iaf, vi åt, drack och dansade, och hela kittet :D

Sen drog jag och Moa ner på staden för att kolla på alla fulla små barn :)
Träffade en NYKTER Frida, som vann en väska :)
PUSS på henne :* (och tack Frida , nu är jag skyldig dig en cider OCH en gradskiva? ;) )
Träffade: Jennie,Elin(fyllekaja;) ) , Ida, Kim, äh, nu orkar jag inte räkna upp fler :)

Jag, lite Erre och Mia :)


Iaf, vi fick runt där och chillade, letade toalett som fan, men alla var typ stängda :O

Denna skolavslutningen slog den förra, SO BAD! :')
Tack till alla som var där och gjorde den så bra,
Speciellt till Mina vänner, Puss på er :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0