Idag är det...onsdag?

Idag ringde (eller RANG, som Linnéa säkert hade sagt) alarmet på mobilen klockan åtta, eftersom jag skulle in till vbg och kolla synen.
Vaknade och kollade ut genom fönstret. Regnet ÖSTE ner. Hur kul vare nu rå? Jävligt kul-.-
[Till Frida:
Du, jag,en väska med gradskiva i , soldansen i badtofflor? ]
Synen var okej, behöver bara starkare läsglas. Till slut slutade det regna, och solen var framme hela eftermiddagen! :D
Idag har jag inte gjort särskilt mycket, läst en hel del, snackat med idoleN (tacksomfan<3) och chillat? ;D
Syster och hennes mor kom hit och lämnade transporten och så, så fick pratat lite med dom, och kört deras bil, oj oj oj ;)
haha, jag saknar dig sis <3 :*

Nu ska jag rädda alla mina bilder, eftersom dom skrämde upp mig.
Ha det fint (änna. )
:*


Kommentarer
Postat av: Frida

Den där idén med badtofflorna lät perfekt! :D <3

Och min idoL, du är som min sis ! <3

2009-06-21 @ 16:41:34
URL: http://fridatorres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0