w&w-lördag.

Vi åkte in och hämtade upp Maddan & co.
Sen blev det cruising med typ asmånga i bilen, NÄRHET!<3
Efter ett varv(som tog ungefär en timma) så parkerade vi bilen och gick runt lite.
Träffade min älskade storebror som jag inte träffat på typ ett år! :D
Jag blev asglad :')
Papi och han pratade och det kändes så sjukt skönt.
Frida och Monica började t.om gråta :')
Jaja, sen så åkte vi iaf till husvagnen och hämtade dricka.
Påväg dit blev det massa jävla allsång i bilen till "en gammal amazon "m.m, Vi var bäst! :D
Sen blev det lite mer cruising :)
Sen gick vi runt lite, Ida träffade sin jävla Julle hon tjötat om hela helgen, och sen var hon nöjd. :)
Nere vid hamnkiosken var det cp, poliserna är ju inte vettiga i huvudet, diskriminering fan -.-
Och egentligen är det väl lite töntigt att vuxna människor ska behöva hälla ut sin dricka ? :s
jaja, så är't .
Kvällen var iaf jätterolig, såsom hela helgen :)

Cruising, väröcruisare bakom oss! ;)
Och vi är bäst på att laga bakljus vi tjejer :)


Jag och Ida :)


Maddan,Jag,Frida och Ida :)


Jag och Maddan (som inte kan öppna baginboxar! ;D )


Ida och Cool up, som gav blå tunga! ;D



Då var w&w över för iår, Så jävla tråkigt.
Längtar redan tills w&w nästa år. :)

Imorgon blir det jobb, börjar klockan tolv så lite sovmorgon iaf:)

Ha det fint folk,
:*

Kommentarer
Postat av: Frida

haha :D du Är som mig, nästa år då jääävlar :D tack för en trevlig helg lillstumpan!

2009-07-21 @ 13:13:23
URL: http://thegirlwithattitude.blogg.se/
Postat av: Tobias

Det var hur underbart som helst =)

2009-07-26 @ 22:58:44
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Houshang Vaan Der Hilton

Porrig blogg xD (Kill-bloggare)

2009-07-27 @ 03:03:05
URL: http://vaanderhilton.blogg.se/
Postat av: Tobias

Nice :) ja jag älskar att slå personliga rekord :D woho!!

2009-07-28 @ 22:22:09
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0