w&w

[Rubriker är inte riktigt min grej]
Igår åkte vi in till vbg då.
Jag,Pierre,Krille,Amanda,Emelie,Papi och Gunilla.
Vi åkte och ställde husvagnen där Maddan,Frida och Ida skulle bo;D
Sen blev det lite cruising med folket. Tog typ 1 ½ timma att komma igenom stan. Massa fina gamla bilar var det! ;D
Sen gick folket, och då åkte vi och hämtade upp Maddan och gänget och dom åkte med resten av cruisingen ! :)
Jag fixade kvällens kommentar, Maddan fixade kvällens skratt ( och utskällning på Sibylla. ) Ida fixade kvällens min och Frida fixade Maddans ögonbryn.  (Y) haha ^^

Det är såhär de ska va' ! ;D

Maddan, Ida och Frida! :)

Mitt hår, Maddan nagelbitarrrrrN och Ida (:

Ikväll ska jag in med Moa och Lotta. Hoppas bara att det slutar regna så det blir roligare! :D


:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0