^^

Hej!
Jul och Nyår har varit jättebra!
Nyår firade jag hos Linn och Filip med massa andra trevliga och roliga personer :)
massa roliga saker gjorde vi, orkar dock inte skriva upp alla just nu ;)
Idag har jag iaf packat typ hela dagen, imorgon är det nämligen Gothia!
Är sjukt pepp på det, jag tror det kommer bli asroligt! :)


Annars har det inte hänt så mycket, lovet har gått jättefort , och det gillar vi inte!
MEN, som Veronika så duktigt håller räkningen på : det är bara 161 dagar kvar till sommarlovet!
och, då är helger och lovdagar medräknade. Snart så!

Vad händer nu i Januari då?
ja, jag kan komma på några få småsaker :
Gothia såklart ;)
Min andra gardasilspruta ska tas.
Konfan börjar, och jag får träffa dom små tjommarna igen ;)
Serien i innebandyn fortsätter, och vi får hoppas på bättre resultat, och mer mål ifrån min sida.
Skolan börjar, och vi får ett urdåligt schema .
 [Här skulle varit en bild, men det verkar inte vilja fungera :S ]
Ha det fint och hejdå! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0