090124

Idag vaknade jag halv tio och kunde inte somna om, helt utvilad kände jag mig, så gött.. för imorgon blir det inte sovmorgon alls.  ;D
Vad har hänt idag då?
inte sådär jättemycket iaf. Jag har läst i min svenska klassiker bok, och har kommit till sidan 60 av 81 ;D
och Frida och dom spelade match och vann med 12-3.. bra jobbat tkr jag allt ^^
jag vill också spela match, efter förra helgen har jag varit hur taggad som helst!
Jag fick iaf joggat lite idag, men det gick skit.. det märks att vi inte har fys på våra träningar, och det suger!
Det var min lördag, inte alls rolig, men det funkar!


En av sommarens joggingbilder.. saknar sommaren som tusan!


ikväll blir det att läsa ännu mer, och absoluti nte kolla på körslaget, då wells åkte ut förra veckan, och då är det inte längre någon mening med det.

Nu ska jag kanske orka städa mitt rum?
eller kanske läsa med i min bok?
eller bara sitta och chilla vid datorn?
det sistnämda läter ju bäst! ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Nämen, du skrev med mig! :D Tack Therese! :)



Och, ska vi möta er?! :O :D Mysigt värre (a)

2009-01-25 @ 15:42:04
URL: http://fridatorres.blogg.se/
Postat av: Frida

Förresten.. Den bilden, vart är den tagen? ^^

2009-01-28 @ 14:59:21
URL: http://fridatorres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0