Lördag!

Min första sovmorgon på flera veckor fick jag idag, men självklart har kroppen ställt in sig på att gå upp tidigt, så jag gick upp halv tio, sjukt irriterande.
Sen vart det chill, tills klockan blev två och samlingen inför matchen var.
Vi spelade väldigt bra tycker jag, och tog ledningen fort. Men sen föll vi tillbaka, och dom vann.

När jag sen kom hem åt jag, och sen gjorde jag alla miljoner skoluppgifter jag inte orkat göra i veckan.
Sen melodifestivalen såklart, lite besviken på svenska folket faktiskt.
Nu sitter jag här och pratar med Mia! :)
vill se någon film, men har inte skaffat ngn bra än.. hmm..
Imorgon har jag sovmorgon då jag börjar jobba först klockan två! :)
:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0