Heute

Fick skäll av Mia innan, så lika bra att blogga lite.. ;)
Idag, Tisdag:
Började med kemi, det gick fort och var ganska soft :)
Sen Biologi, så illa tråkigt.. letade lite i flora och shiet. Fick också tillbaka nk-proven ;)
Matte sen.. räknade, as usual ;)
Idrott..Styrketräning.. hoppas jag slipper träningsvärken imorgon ;)
äntligen mat!
Efter det vare dags för tyska! vi hade "speed-dating" helt sjukt ><
Samhäll allra sist, och eftersom "ryssarna" hade fått gå hem fick vi sluta typ en timma tidigare ! (Y)

Bilden har ingenting med texten att göra, varför jag valde den vet jag inte.. men ni gillar't!
ao, sen hem och chilla och plugga, som vanligt somnade jag ifrån pluggandet.. höh..8-)
imorgon är det sovmorgon, gidda!
:*

Kommentarer
Postat av: Maria

Snart blir du 4,25 år ;) GRATZ

2009-02-04 @ 17:12:53
URL: http://mariadragstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0