Oj!

Hade lite tråkigt, så jag tänkte att jag skulle ta att skriva ett inlägg här;)
Hm, Jag har börjat skolan, och går på NV, 08NVa is tha shiet lixx;)

Det är den största anledningen till varför jag inte uppdaterar här alltför ofta :P

Innebandyn har också dratt igång, vi hade faktist en träningsmatch i veckan mot capricorn, det gick.. okej, dom vann, men det förtjänade dom, för det är ett bra lag:)

Sen har jag slutat med, ridningen och agilityn.. lite tråkigt, men jag hinner verkligen inte med det nu med skolan och så.

Men jag har ju både hästar och hundar i närheten, så jag kan ju köra någon gång då och då när jag har tid:)

Detta blev ett ganska tråkigt inlägg, men ett inlägg iaf:)

Nu blir nog Maria lite glad, om hon nu märker att jag har uppdaterat;)

haha..

Ha det Fint,

Och, Grattis till min bror ! :) <3


Kommentarer
Postat av: Maria

JAA nu blev ja glad! Skriv oftare!!!!! ;D

2008-10-20 @ 21:33:14
URL: http://miiasmurf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0