Fotboll

Jaha,Då har Sverige spelat igen.
Första matchen mot grekland vann dom ju med 2-0. Så det var ingen press med att vinna denna match.
Sverige mötte Spanien,och Spanien vann. Såklart;)
Torres gjorde första målet..;D
Sedan kom zlatan och gjorde ett för Sverige..
Och med bara en minut kvar att spela kommer Villa och smäller in bollen i Sveriges mål.
Jag och Frida hade ju tippat på 3-1 eller 4-1 till Spanien,men Sverige tog dom väldigt bra:O
Men Spanien kommer vinna hela EM :D

Nästa match för Sverige blir mot Ryssland,jag gissar på att Sverige vinner med 2-1;)

Annars har det inte hänt så mycket. Idag har det dock ösregnat hela dagen,så jag har nästan bara suttit vid datan och varit allmänt tråk..:P
Men Mia och Frida har entertainat mig^^
Har även lyssnat som tusan på musik,som jag iofs alltid gör, men eftersom jag har raderat en massa så kom dom gamla upp,så nu ligger dom också i spelningslistan;D
haha..xD


Kommentarer
Postat av: Frida Torres ;)

Yeah, våra tippningar.. (A) :D

2008-08-12 @ 19:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0