Söndag, igen :)

Då var det söndag, och dags för bloggning. :)

Veckan har gått fort, hade bara en dag när jag började 8, och resten började jag halv tio-tio,
Härligt :)
Annars har det inte hänt så mkt faktiskt, Förutom massa träning.
Innebandyn har dock varit skit i veckan, säsongens sämsta träning för mig har det varit, så inte så jättebra.
Men jag mådde illa och var yr, skyller på det.
Får hoppas på en bättre träningsvecka nästa vecka helt enkelt :)

I lördags var det pluggdag med Moa, st och vt diagramen sitter som fan nu, eller inte -.-'
Fick låna massa filmer också, så på kvällen blev det filmmaraton med american pie ;) :*

Idag har det blivit massa chillande, och sen så var det lite syskonträff här idag.
Bror och hans familj har flyttat hit tillfälligt, och Syster kom hit en sväng idag , mys :)

Häxan is on her way out, och fan vad chill det ska bli.

Nu blir det lite företagsekonomi.
Fast det kanske blir mat först, jag tycker det luktar som om att den snart är klar (a)

Ha en bra vecka, så hörs vi väl kanske nästa helg :)
:*

Kommentarer
Postat av: Tobias

Tack så hemskt mycket Therese :D:D

2009-09-22 @ 22:37:53
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0