Söndag!

På ett sätt ogillar jag söndagar.. Det är sista dagen på helgen.. dagen innan en ny vecka, dagen innan skolan.
En allmänt tråkig dag! :O
Det är iaf en sån dag idag.
Började med att jobba 10-15.. Med Carro, roligt att jobba med ngn som man känner iaf! ;D
Sen vart det hem och typ, dö lite..
Sen åkte jag pappa och dom, till varberg och åt mat ^^
Planka ftw! :)

Jag saknar sommaren väldigt mycket just nu!
nu sitter jag här och väntar på trollkarlens hemligheter som börjar klockan nio! :)
måste läsa ut min klassikerbok också.. och skriva om Veronikas bok..
om det ändå vore lördag igen! :O
bara 6 dagar kvar tills nästa lördag iaf! :)
Imorgon blir det skola, och sen andra gardasil sprutan.. får hoppas det går bättre än förra gången bara ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

oh, sprutan kommer gå bra! AW, ja längtar med efter sommaren som TUSAN!

2009-01-25 @ 20:12:13
URL: http://mariadragstedt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0