mah!

Yo!
Borde egentligen skriva på min svenska bokredovisning.. men skriver här istället, det är lite roligare om man säger så ;)
idag hade jag sovmorgon, asgett ^^

i väntan på att min lektion skulle börja var det helt chill, snarare underbart chill ;D
-Matte-faktoriseringar, sjukt invecklat :S
-Engelska- ngt sorts läxförhör.. :S
-Fysiklab-chill
-Kemilab,kul för en gångs skull :O :D även att jag och Linnea var allmänt bra idag! ;)

Sen hem, och äta och nu får det nog fan bli recension.. sen har jag ju urd,skuld och verdandi att leta upp fakta om..
suck på ngn där.. -.-

135 dagar kvar till sommarlovet.. Världens bästa får vi hoppas på! :)
jajaja.. som VM sjunger ;P
hejdå, och allt sånt där! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0