hårmatchfilm

Lördag idag.
Började med att åka in till stan för klipp och färg. Svahn åkte även med oss in dit, eftersom hon skulle slinga om sitt hår ^^
Jag blev nöjd med min frisyr, den ser ut som vanligt typ.. så ofc.
Sen vart det match, resultatet spelar ingen roll.. höhö.^-^
Axel kan ju typ.. dra.


Sen hem för att äta Tacos :D
Nu blir det film, då jag såg att erbjudandet om en gratis bredbandsfilm från cdon går ut idag.
men, vilken ska man välja? hmm..

Även att Metro Station är sjukt bra! :)
imorgon blir det jobb, och sen ska jag so bad plugga ekomoni -.-
:*

Kommentarer
Postat av: Lina

axel kan ta sin axel och dra.. höhö vi kommer ju spöa skiten ur åsa iaf :)

2009-02-06 @ 21:50:41
URL: http://Faithely.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0