En sorts sammanfattning.

Såg att jag bloggade dagen innan julafton, herregud.. sämsta bloggaren ever? ja!
men iaf.. vi kör en liten sammanfattning över alla dessa dagar sedan dess! :)
Julafton var mysig, utan "någon" hade detr dock varit sjukt mycket bättre, men man får ta det som det är.
Fick massa fina saker av familjen iaf! :)
Dagen efter kom syster och jag fick ännu mer fina saker! :)
Nyår firades hos Linn, trevligt var det! :)

Skolan började den 8/1.
Innebandyn har gått lite sisådär, MEN, den senaste matchen var hur bra som helst, jag gjorde även tre mlå, helt underbart kändes det!
Nytt schema kom i måndags, och.. jag gillar det nog ! 09.50-13.10 på fredagar.. Det gillar vi!
Bort med nk och data, och fysik och biologi och MaE kom till!

Igår var det konfa igen, typ inga där, varför? :S
Helgen blir soft, eftersom det är jobb på söndag och att jag är astrött..
Annars blir det att inte andas, annars kommer jag ligga sjuk en vecka i vattenkoppor. vafan kunde jag inte fått det när jag var liten för?
På måndag blir det den andra av tre gardasil sprutor. Hoppas det går bättre än förra gången iaf.
På tors och lör blir det matcher! Roligt äre!

Annars?
Nja, några nykomlingar till sist, jag har kolleN, och pusshejs! :*

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag tyckte att konfan va fan så mycket bättre utan grabbsen ;)

2009-01-24 @ 00:29:18
URL: http://fridatorres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0