(y)

rubriker är inte min grej, som ni fattar.
Skolan har börjat och sammanfattningsvis säger jag :
-Det känns bra att kunna kolla ner på folk, och inte längre vara yngst.
-Fysik skrämmer mig, fortfarande.
-Vi har världens bästa engelskalärare
-Tyska är inte lika tråkigt iår som förra året .
-Företagsekonomi är sjukt intressant och nu mitt nya favoritämne .
-Mitt kort är inte avmagnetiserat, trots att det gått hela 6 dagar.

Och utanför skolan :
-Jag har skrivit in mig på körskolan och det känns bra.
-Innebandyn har börjat, och första träningen gick super.
-Jag ska vara ledare iår igen.

nu orkar jag inte skriva mer( eftersom jag skrev massa innan, men att det jävla inlägget raderades -.- )

Iaf, imorgon blire jobb till klockan två, sen innebandyskorshopping.
På söndag kommer danskarna. blä.
Hörs om en vecka, puss :*

Kommentarer
Postat av: Pierre

Du bloggar dåligt fröken Richardsson;)

2009-09-02 @ 23:58:15
URL: http://finest.se/vampe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0