Tisdag!

Hej!
Nu äntligen kan jag sitta vid datorn..och jag har till och med tid att blagga^^
Jag kommer inte ihåg allt sen förra veckan..men iaf..

I fredags eftermiddag kom Alex till skolan.Han är en knarkinformatör ;P

Han är sjukt rolig..Vi lyssnade på honom förra året också. han var lika rolig detta året. Men vi fick höra mer:D
Sen drog jag och Svahnen in till stan. Jag skulle ha klänning till konfan och hon en balklänning. Men hon hittade ingen.
I lördags var det ingen agility. Den var flyttad till måndag. Så jag åkte in till stan ^^

I söndags var det konfirmation. Det gick väldigt bra^^  Congrats alla 93:or^^

I går började en tråkig måndag. Men vi fick fixat så att vi fick åka till ringhals och lyssna på en knarkföreläsning^^
Sen hem och plugga.
På kvällen var det agility. Det gick jättebra. och nästa gång blir det inte bara hoppklass. utan även agilityklass. Han gjorde alltså kontaktfälten jättebra:D
Idag var det en soft dag^^
Slutade 12,50. Men jag stannade kvar och sydde lite på min klänning. Så nu hinner jag nog bli klar med den denna terminen:)
Och nu sitter jag här och pluggar på engelskan..:/
Eller,det gör jag ju inte,jag bloggar ju. Men jag ska göra det efter jag har skrivit klart;)
haha^^
Men nu orkar jag inte skriva mer.
Hejs!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0