Onsdag

Hej:)
Har inte orkat blogga sedan i lördags..har varit allmänt gone på den fronten^^
Men nu så..
I söndags gjorde jag typ ingenting..förutom att läsa! jag läste en bok som vi lånat på livskunskapen..och jag kunde inte släppa den..så bra den var!
Kevin Brooks är författaren..och den heter "om jag inte hade sett honom".
Rekomenderar den starkt!
Sedan på måndagen så var det dags för den slappaste skoldagen i veckan.
och efter det var det dags för massa läxor och hemtentor.
Tisdagen gick fort,men jag gick ju bara till ett,så inte så konstigt:K
Efter det ännu mer läxor och hemtentor..
Det börjar kännas lite mycket sånt nu..:O
Men bara en månad kvar av buaskolan!
Idag då..
Tråkiga lektioner i skolan och det var allmänt trååk..
och sedan när jag kom hem satte jag upp studsmattan..och efter detr vart det lite agility^^
Imorgon är det STUDIEDAG!:D woho lixx^^
Hejs på alla^^

Kommentarer
Postat av: Miiasmurf

Skön skön dag :) åå gone från bloggen får du ikke vara :P Vill läsa den dära boken så måste hitta den :D

2008-05-08 @ 10:17:11
URL: http://www.Miiasmurf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0