Måndag!

Hej!:)
Måndag idag då..och det som brukar kännas som en snabb skoldag,kändes idag väldigt låång..
Kan ha berott på att läraren började gråta och att alla lärare tycker vi säger "elaka" saker mot alla..så patetiskt!
och tack vare det fick vi sluta ganska mycket senare än vad vi brukar.
När jag sen kom hem så satte jag mig och skrev på hemkunskapen. Den är typ klar. ska bara kolla över den lite och se om jag kan skriva till något smart på den..(Y);)
Skulle väl egentligen gjort so:n och no:n med..men jag orkade inte.
Så jag gick ut och byggde två agilityhinderstöd..:K
DUKTIGT av mig tkr jag:D
Men nu väntar en vecka utan dator. Juste,jag åker hem till mami,som inte  har någon dator,så uppdatering på blogg och bdb kommer bli väldigt begränsad..kanske bra det,då kan jag sitta utomhus och få lite mer färg :D
Eller bränna mig,som jag brukar..-.-'

Men men..
Ha det bra nu alla randiga vänner:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0