Lördag!

Hej!
Varit hos mamma i veckan,så inget bloggande.
Men nu så:)
Jaa..ett idrottsprov,ett tyskaprov,en slöjdinlämning avklarade i veckan. Nu är allt sånt sluut:D
fett gett:D
Kommer typ inte ihåg veckan.
men igår iaf så var det final i talang. Fan att inte Seth vann..:/
han var typ coolast..:D
Men när jag kollade på det kom en jävla polisbil fram till vårat hus och vände.snabbt så in i helvete:O
Sen en helikopter borta i limabacka typ..:P
aja..
Dagen idag började med agilityavslutning. Det gick sjuukt bra:)
Sen övningskörde jag lite med sis:)
och sen solade jag. och nu sitter jag här:P
måste även säga att dima bilans Believe blir bättre ju mer man lyssnar på den:D
Hejs på alla^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0