Lördag

Hej!:)
Ja,som alla lördagar börjades dagen med en agilityträning klockan tio.
Det blev tyvärr bara 40 minuter sammanlagt,eftersom solen stekte som tusan.
Alla hundar blev helt slut i huvudet redan efter tjugo minuter. Lite synd,men det är bara att gilla läget.
Men jag håller ju på att bygga egna agilityhinder här hemma(ja juste,JAG bygger;)),så snart blir det att sätta upp dom i en hage här hemma,sen blir det träning varje dag:D
Sen när jag kom hem,så skrev jag lite på No,so och hk arbetena. Det tar ju för tusan aldrig slut:O
Sen gick jag ut och hjälpte folket att måla huset^^
Vi kom riktigt långt. Har snart målat hela huset..sen är det bara ett lager kvar xD
Vi målade dock i skuggan,så någon solbränna vart det inte..:/
Kollade precis på körslaget..och vinsten gick till CANS!!:D
Dom ägde ju:D
haha^^
imorgon blire plugg plugg och åter plugg..
palla alla dessa arbeten..:/
Och juste ja..det blir att lyssna på old musik också ju..Buddy Holly m.m><

Men..nu ska jag...egentligen inte göra någonting..jag kommer bara inte på något mer att skriva..så..Hej då! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0