Lördag!

Hej!:)
Jag såg att jag inte hade skrivit något sedan i tisdags:O
Har nog inte tänkt på det,men tänker man efter så har jag inte heller haft tid:P
Jag hade Svenskaprov och Engelskaprov plus en teknikinlämning i veckan. Tråk..-.-
Och Nästa vecka har jag Idrott sprov och Tyskaprov plus Slöjdinlämning. Men efter det tror jag att allt är över:D
Ja,som ni nog förstå har det varit mycket plugg i veckan..:/
Så det har nog inte hänt så mkt mer.
Men det har ju varit ESC Semifinalerna ju^^
Och jag kollade på båda två..även om sverige bara var med i den ena^^
Men självklart gick det på dom dagar när veckans bästa program går..men jag hade ju min taktik^^
Det blev ingen träning idag,vi ska ta det en kväll istället,det är ju sjukt elakt att låta hunden träna när det är så varmt..:P
Senare idag blire Liseberg med bua och värös ledare^^
Men nu ska jag faktist städa mitt überstökiga rum..Varning för ras typ ju:O
haha..xD
Ha det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0