Blogg

Hello!:)
Om ni inte har märkt det så har jag skaffat blogg..haha.
Vet inte om jag kommer orka blogga men jag provar iaf:)
Var i LDN i veckan på klassresa. Det var väldigt roligt. Fast..kunde kanske stannat en dag till^^
Vi åkte såndära turistbuss som alla töntar i filmer alltid åker.
och vi var på camden och på oxford street, och första dagen var vi på en pub och åt. och efter det var det fotbollskväll. Alla som kom dit hejade på liverpool,men jag och jonna hejade på inter ist..haha sjukt kul:)
men men..bilder och mer finns på min bilddagbok med samma namn som bloggen.
Idag:är det innebandyträning, ska prata om dumleslaget. Hoppas vi spelar det även om det är dåliga matchtider.
Efter det så är det ganska soft^^

Kommentarer
Postat av: Jonna

haha du är go du thess :)

2008-03-18 @ 21:10:48
URL: http://lyckrell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0