som vanligt..typ

hej^^
Som överskriften säger,så är denna onsdagen som närstan vilken annan onsdag som helst..
Det började med skola..med massa plugglektioner.
Slapp det muntliga tyskaprovet eftersom läraren skulle iväg..ganska störande eftersom jag råpluggade igår..-.- men vi ska ha det på mån ist.
Har övningskört idag med,och jag äger verkligen på att backa..typ..
Ikväll är det TVÅ program med världens bästa Björn Gustavsson<3 med^^
Imorgon är det skola och sen konfa..
Men nu ska jag plugga so..100 städer och länder..blä på det..

Btw!
Om någon har Musikvideoversionen av Jason Mraz-I'm Yours så får ni skicka den!
Eller om någon kan fixa ljud från youtube,så jag kan få Jan Brinks kürlåt..

Ha det bra^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0