slut på lovet...

Hej!
Jag har inte kommit in på min bloggsida,sedan i lördag,och har därför inte kunnat blogga..
Men iaf..
I söndags blev det fett chill,sista dagen på påsklovet-08 ju..:/
På kvällen blev det parlamentet,Björn var ju med..<3
http://youtube.com/watch?v=eMEtub6wJB0#
I går (måndag) var det då skola. Började med 80 långa och tråkiga minuter so..
Efter det var det en sjukt soft tyska,eftersom läraren var sjuk,så hade vi en annan lärare som kunde tyska,men hon visste inte vad vi skulle göra..så det blev en ordlek och hänga gubbe,sen fick vi sluta den lektionen.
Efter lunchen var det slöjd. Och det är alltid soft^^
Sedan musik,då vi tydligen inte skulle sitta och skriva ett arbete om en grupp/artist i rockhistorien som jag trodde det var inlämning i denna dag..men då blev det chill för mig ist^^
Fick tillbaka musikprovet..mvg och alla rätt till mig:)
Efter det var det mentorstid..och en väldigt soft lektion..
Sen var det..hej dåååå..^^
Idag började vi med idrott..och jim var inte där,så vi fick robert..och fick välja själva vad vi skulle göra..och självklart valde dom andra fotboll..Fotbollsnördar-.- Och efter typ fem minuter så strejkade foten.. hej dååå på den..-.-
Sen matte,svenska,slapp engelska och till sist en timma hk..sen vare Hej dååå^^:D
Och när jag kom hem satt sis vid bordet och frågade om vi skulle rida ut och jag ba: JA!:'D Fan vad jag har saknat det..jag måste fan hänga med pernilla ut oftare..för fan vilket sug man får:O
Hade iaf grymt kul..min syster barbacka på en galen 28 årig häst..haha..><
Sedan satte jag mig här och har nyss ätit..^^
Och..jaa..vad händer nu då?:P
Får väl göra matten..><

Ha det bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0