nationella

hej!:)
Är hos papi idag,eftersom det är agilityträning imorrn,och har då tillgång till dator igen:)
I veckan har det varit allmänt tråkigt. Alla braiga har typ varit sjuka,så skolan vart skittråkig..><
I går anmälde jag mig till agilitytävlingen i ulricehamn,det fick bli hoppklass och hoppklass 1B :)
Fick även tillbaka min MOBIIIL idag:D:D:D
Idag började vi med nationella prov i engelska,delprov B. Och det sög,för jag är typ..sämst på engelska..><
Sen så hade vi skratt-livskunskap och no,med läxförhör..-.-
Sen slutade vi,hem till mor och var allmänt cool och sen hem till papi och nu sitter jag här^^
kollar på "Berg flyttar in" nu^^ verkar fett ballt:D

Btw...
Min fot är bättre,men fortfarande svullen efter sträckningen på tredje sista matchen i innebandyserien för typ..en,två månader sedan.
Så jag måste åka och kolla den..-.-
Hoppas den blir bättre,för då blire eventuellt innebandyläger i sommar;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0