Lördag

Hej!:)
Gick upp halv åtta idag för att åka till Lindvallen för att träna agility,men när jag kom dit vare helt öde,det visade sig att dom flyttat träningen tills imorgon ist. Men jag tränade idag iaf,ganska bra eftersom jag missade träningen förra veckan,då jag var i skagen.
Så det blir agilityträning två gånger denna veckan. Och tävling om exakt en vecka med,så det var nog bra med lite extra träning.
Det gick iaf bra idag,körde lite byten och hinderövningar.
Sedan när jag kom hem så målade jag,papi,och dom andra lite av huset,så är röd om händerna nu..xD
Sedan åkte vi in till vbg och åt mat,det var gott:)
och nu sitter jag här och måste packa tills agilityn,igen..><

I Torsdags var det ju då Nationella i matte,delprov B:1 och B:2.
Det gick..som det gick..:/
Tog även kort till temakatalogen,vårat kort blev nog rätt ballt ändå^^
vi kom ju trots allt överens om ett tema;D

I Går: Började med engelskaförhör,som jag hade pluggat på typ,tio minuter innan..
Gick nog hyffsat ändå:)
Sedan bild,där jag ändrade min überfula målning till bara allmänt ful.
Svenskan var ganska soft,och Danielle kom på den lektionen och var social;D
Sedan tema tid. Då vart det "Fucking Åmål" haha..><
Sedan NO:Prov..och..det gick som det gick..:P

Ha det bra mina randiga vänner:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0