En vecka senare... typ ;)

Som jag skrev så är det massa skola och shiet, vilket resulterar i mindre bloggning :)
Så Pierre, där har du ursäkten ;)
Veckan har iaf gått fort.
Måndag och tisdag var danskarna här, men vi hade typ vanliga lektioner iaf ^^
Filmkväll på måndagskvällen och så.. Mys :)
De åkte på tisdagen, och då åkte jag hem ifrån att ha bott hos Virre med dansken :)
Resten av skoldagarna var som vanligt iaf.
På onsdagsträningen spelade jag i mina nya skor. och jag fick det värsta skoskavet jag någonsin haft. Så nu blir det skavsårsplåster till max :o
Igår var det spinning , och vi var typ 7 pers. Sjukt dåligt av folket som inte kom .

Iaf, idag blir det chil, då det är jobb som gäller imorgon.

Puss:*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir så förbannad.visst,detta handlar kanske inte just om ditt inlägg...

Men att Kissie sitter och skriver en MASSA kränkaden saker till allt och alla

på sin patetiska blogg är någonting som flera inte borde respektera.Det dära

beteandet är så himmla onödigt.Jag läste en blogg för några dagar sedan

som är så jäkal bra!! Den handlar om verkligen vettiga saker.. ( Det är en läsare

som skickar detta ) Hon som skriver den har full upp med bloggen..

Hon gör egna interjuver med läsare,går själv på ingerjuver (pga bloggen ) och har fått mycket uppmerkasmhet den senaste tiden takc vare sin blogg ..Denna blogg handlar om Självkännsla och självförtroande . Jag Ville bara tipsa om den,eftersom vi behöver en sånhära blogg.Hon kommer gå om kissie,det är de flera som tror. Hoppas bara de,för de kissie gör är inte okej



bloggen heter ialf http://jjuno.blogg.se

2009-09-04 @ 23:18:12
Postat av: Tobias

Haha där ser man, du bor väl mer på landet än vad jag gör ;D

2009-09-05 @ 22:52:21
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

tack :) visst var dom snygga =)

2009-09-06 @ 15:21:18
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0