Äntligen Fredag!

Veckan har ju gått hur fort som helst?!  Men en mindre skoldag (studiedag i måndags) så det är säkert därför :)


Kände för att slänga in en helt opassande bild också, den togs faktiskt precis innan mitt allra första konfaläger :)

Sammanfattning då:

Torsdag:

Skola 09.40-16..

Konf med my little friends :)

Hem och äta

Innebandyträning ( och typ halvt död)


Fredag:
Började 09.50 med svenska, och läraren stog där framme och bara pratade i 80 minuter.
Sen lunchrast
Avslutade med samhällskunskap där några grupper redovisade och sen fick vi sluta :)
Gick med Moa lite på stan efter skolan, köpte skyddssprej till håret :)

Nu sitter jag här, och är med i en "tävling" med Virre,Madde och Emma.. Vem kan vara vaken längst?
Dock tror jag att jag kommer förlora.. jag är inte den piggaste hästen i stallet :O
Vad händer hos er? :)


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: precis, WOHO :D

2009-03-14 @ 23:34:57
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Där ser man ;D najs! gonatt!

2009-03-15 @ 02:11:34
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0