Blogg :)

Frida tyckte jag skulle blogga och det tyckte jag med , så nu har jag lagt upp hela helgen :)
Igår var jag med och lastade Maestro som skulle till syrran på tillridning :) sen lite körning och sen så åkte jag hem och ner till gymmet :)
Idag har jag klippt gräset och shiet, solat,gymmat och kollat på både UB och DH :)
(btw, HATA slutet i DH? :O )
och vattenmelon är gott :)
Jag har inget mer att skriva, jag är ledig hela veckan, så antagligen mkt blogg :)
sen börjar jag jobba som fan . ;P

ha det fint :*


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har inflytande på folk, jag är bäst på att gissa... Jag är kingeN, utan mig är du ingen! ;D HAhhaha, fan va dåligt de va.. xD <3

2009-06-17 @ 11:56:39
URL: http://fridatorres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0