punkt.

Inte så mkt bloggande här inte..
Iaf, i förrgår fick jag mitt paket från cdon.com.
Där fanns min Desperate Housewives box med de fyra första säsongerna.
Så igår natt, och på dagen blev det maraton.
Säsong ett blev avklarad. Mitt maraton fick dock en paus idag eftersom jag skulle jobba.
Det blir dock jobb imorgon också, så mitt maraton fortsätter först på måndag igen, eftersom i helgen är det makrillsfestivalen på lördag, och då kommer Moa dit :*.
Och på söndag jobbar jag.

Nu sitter jag här och ska snart gå och lägga mig.
Lyssnar på en asbra låt som nästan är uppe i Manian nivå.
Keep on moving, gal1 bra faktiskt :)

Hörs när vi hörs :*


Kommentarer
Postat av: Frida

Therese ? Manian är bäst ! :o

2009-07-13 @ 14:34:22
URL: http://fridatorres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0