Ledig (:

Blev inget bloggande igår, slutade klockan sju, efter tio timmars jobb, så jag var helt slut.
Gick iaf och la mig klockan tolv efter lite DH tittande :)

Idag:
Vaknade av att telefonen ringde klockan nio och kunde inte somna om sen.
Iaf, frulle och sen ner till gymmet, på vägen dit mötte jag tydligen Frida:o
haha, HEEEJ (a)
Det gick iaf ASbra att träna idag, konditionsdelen gick bra, och styrkedelen gick också bra :)
Pratade lite med sis på mobilen med, alltid lika roligt :)
När jag kom hem hade min nya mobil kommit, så satte den på laddning och sen fixade jag med den resten av eftermiddagen, nytt minneskort så fick lägga in all musik igen ;)
Kul iaf, hoppas den håller bättre än min förra iaf ;D

Nu blir det film, eller kanske några avsnitt DH, får se :)

Varför förstör du allt? Eller är det jag som överreagerar? Inte fan vet jag.
Vad du än håller på med, borde du sluta, typ nu, För, jag pallar inte mer.
Kanske blir det detdär vanliga "hejdå" ?
Isåfall säg det och sabba inte allt... igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0