Fredag!

Äntligen är dagens ord!
Äntligen fredag
Äntligen helg
Äntligen chill!

Idag var det skolan, två lektioner.. Sen gick jag och Moa ner till Stan;P
Kollade in Erzanas glasögon, fett najs!
Sen köpte jag en födelsedagspresent till syster! :)
Måste dock köpa en till snart.. till min andra syster..
Februaribarn? jawohl! ;D

Iaf, när jag kom hem vart det chill och sen mat.
Sen LD och hejdå hasse för tusan!
Och Frida fixade dagens skratt! TACK so bad för det! x'D

Iaf.. helgen ser ut såhär:
Lördag: Match och Melodifestivalen
Söndag: Jobb, men dock sovmorgon
Måste bara få in ganska mycket plugg med :O

:*

Kommentarer
Postat av: Maria

Eller hur mycket duktigt av mig att blogga!

2009-02-07 @ 22:29:21
URL: http://mariadragstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0