.

Idag är jag färdig väldigt fort , så jag tänkte skriva ett inlägg nu ^^
Kommer inte hinna det senare idag, eftersom jag har tyskaprov imorgon ;)
Idag har jag först sovmorgon, fast måste ändå ta 8-bussen.
Men iaf
först har vi matte i hus ett ^^
sen har vi engelska, och då ska vi skriva någon sorts grej om våra böcker vi har läst ( jag läste klart min bok för en halvtimma sedan, vadå snabb ? >< )
Sen lunch ^^
Efter det så har vi fysiklab och då skulle vi nog räkna på uppgifterna sen förra årets prov tror jag ^^
Sen kemilab, där det var något med saltsyra, eller nått? :S
onsdagar brukar gå ganska snabbt, som tur är ^^
Slutar klockan fyra, och hemma klockan fem..
:*


Kommentarer
Postat av: Tobias

okej så härligt du :D

2009-02-25 @ 19:53:26
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0