Inte bara veckan..

Som sagt, sämst bloggning vare här, men nu så :)
'
29/7-
Var på psmusikalen med Moa, trevligt som tusan. :)

30/7-
Var och firade spaniens seger med Frida, Puss på dig vännen :)

2/8-
Jobbade (som typ alla andra dagar..) och Lovisa visade mig pepsiflaskan med Torres, Den som jag tio minuter senare köpte :*

Samma dag vaxade jag bilen, och damn vilket resultat :)

-----
Sen var bilderna slut ;o
Idag:
Solade på dagen, städade och tvättade på eftermiddagen, chillade som tusan, inget speciellt som har hänt,
Det är vad lediga dagar är till för :*
Nästa lediga dag är på måndag, då ska jag shoppa som fan. Vem vill hänga med ? :*

Och till alla mina riktiga vänner:
Tack som fan för att ni finns, ni är inte många, men vad mycket ni gör för mig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0