Slår på stort;)

Ett nytt inlägg, vågen typ:O
Iaf.. :)

Måndag: Gekås med Linn och Moa, tog bussen som gick ifrån stationen klockan sju, var där typ åtta, och då var det inte alls mycket folk där! :D
Köpte dock inte så mkt, men fick köpt en chokladkalender iaf! :D

Tisdag: Väldigt soft dag, en promenad med Pucko dock, på slingan , var ute i en timma och han uppskattade det väldigt mycket, tror jag :)
Men jag vart lite skrämd av några jogare, som säkert tyckte jag var helt puckad x'Dhaha kul var det iaf..
Sen var det UB och DH på kvällen, och Gosh vad spännande DH är nu! :O

Idag då.. Varberg en sväng, men köpte inget.. Sen vart det inget mer, mycket chill idag då! :D

och, jag sitter på mitt mobila bredband, så bilder får ni inte ;)
Och, nu blir nog Maria överrasskad när hon ser att jag har bloggat! :D


Kommentarer
Postat av: Maria

JA, väldigt här :O du är duktig nu thess som bloggar så fint! STOLT ja blir fortsätt såhär ;D

2008-10-29 @ 22:58:57
URL: http://miiasmurf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0