Då var det väl dags igen^^

Hej!:)
nu var det allt dags igen..><
Det har faktist inte hänt mkt alls sen sist.. Lite ridning, solning och sen bad, med Mia :)
De senaste två dagarna har jag dock varit inne hela dagarna nästan, för att inte bränna upp mig alltför mkt..><
Så det har blivit lite film och så..
Idag har jag spelat tennis, det var asvarmt. När jag sen kom hem så kollade jag på Kill bill vol 1.
Det var första gången jag såg den, efter jag vet, men nu har jag iaf sett den, nu måste jag bara se tvåan med, hatar filmer som kräver att man ser en uppföljare:O
Förutom vissa.. men iaf^^
Nu kommer jag inte på någonting mer att skriva, ehm. hejdå?:)

Kommentarer
Postat av: Maria

Brabra inlägg iaf :) och vi MÅSTE bara bada om igen, vi kan ju lägga ut de på youtube? ;)

2008-07-28 @ 22:39:57
URL: http://miiasmurf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0